دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

پرنسس مونوکو

یه انیمه قدیمی و سرشار از هیجان انقدری که این انیمه باهرلحظه ش منو شگفت زده کرده تاحالا انیمه ای نکرده بود .شاید بشه گفت یه جورایی مثل قلعه متحرک هاول یا شهر اشباح میمونه ولی خیلی فضا و دنیاش فرق داره !اگر ندیدیش حتما ببینیدش مطمئنا از دیدنش پشیمون نمیشید مگر اصلا تو دنیاتون فانتزی جایی نداشته باشه !

نمیدونم این روح جنگل و دیو وددان چقدر تو اساطیر ژاپن جا داره ولی خیلی دوستدارم بدونم !

اساطیر سرشار از شگفتیهان !

پ ن : حتی وقتی زندگی بهم ریخته باشه چقدر خوبه خودتو ریلکس نشون دی جدا ریلکس میشی !

پ ن 2 : بشدت و طاقت فرسا باید بخونم وبخونم تا وقتی مدرکمو گرفتم فقط وقتمو نگذرونده باشم .

پ ن 3 :چرا کلا من از عملکردهای خودم راضی نیستم ؟!

به قول استاد آدمها کلا ناراضین .چقدر اون درس دو واحدی با استاد طاهری درس زندگی بود و من خبر نداشتم !!

متون سخت و پیشرفته :(

:((منکه عاشق ترجمه بودم الان دارم ازش میترسم !!!!

وای خدایا این متن و چرا باید تایمز چاپ کنه استاد گیرش بیاره بیاد بگه ترجمه کنیدش :(

نمیدونم شاید چندجلسه دیگه درست میشه !امیدوارم وباید بیشتر تلاش کنم !

پ ن :((

خستگی ...

از خستگی دارم وا میرم با لیوان چای و قهوه خودمو سرپا نگه میدارم !البته عصرها معمولا اینطورم !

خستگی رو دوستدارم !نمیدونم اونم منو دوستداره ؟!امیدوارم داشته باشه و ولم نکنه انقدر سرم شلوغ بشه هی بدوم بعد سرخودم غر بزنم دیدی دیر کردی !؟؟:))

جالبیش اینه نسبت به اوایل کمتر خسته میشم ومیخوام بگیرم بخوابم !علتش نمیدونم چیه ؟!

امروز روز جالبی بود کلی یاد گرفتم .من عاشق یادگیریم !

پ ن :پاک شد !ترسیدم چشم بخورم!

پ ن 2:چرا بعضی عزیزا متوجهه درصد عزیزبودنشون برای آدمی نمیشن ؟!این حرصم میده !

پ ن 3:این روزا غر غرو شدم :Dنکه از اول نبوده باشما یه دوره ای کنترلش کردم بازم از دستم کنترلش در رفته :(

پ ن 4 :Easy Aحتما دیده شود مخصوصا آدمهای عشق دروغ ببیننش!

پ ن5 :انریکه ^_^من دارم میام تو آهنگهات غرق بشم !آماده باش 

L.S

نمیدونم چطوریه ؟!شما ازاون دست آدمهایی هستید که با زمان همراه میشید یا اینکه سعی میکنید خودتونو باهاش همراه نشون بدید ؟!یا زمان اهمیتی نداره سعی میکنید خودتونو بزرگتر ازسنتون یا کوچکتر نشون بدید؟!

خب تقریبا میشه گفت من هیچکدومشون نیستم !من تو زمانی گیر کرده بودم برای چندین وچندسال تا اتفاق بزرگ بعدی باعث شد یهو پرت بشم تو زمان بعدی !الانم رسما اعلام میکنم دنیا آماده بزرگ شدنم !^_*

میخوام قوی وقوی تر بشم اونقدر که با افتخار بگم این مال خودمه !دسترنج خودمه خودم زحمتشو کشیدم !البته هرشروعی سخته ولی من رسما شروع میکنم !:)

پ ن :برام نظرات وژستهای احمقانه ی بعضی آدمها مهم نیست من دنیای خودمو دارم دنیایی که کافیه واردش بشم تا سرشار از انرژی بشم !

پ ن 2 :آخرین آهنگ یه رمانتیک ساده ,با داستانهای ساده ولی قشنگ ودیدنی بد نیست چندساعتی تو دنیاش غرق بشی مخصوصا اگر عشق موزیک باشی !

پ ن 3 :هر کسی به الهام نیاز داره ...

هیچ ضمانتی برای اینکه عشق آسونه نیست ؟!

پ ن 4 :I WANT ...


گندزدم رفت ..:((

حالم بده رسما نتونستم کلاسهاس آخر هفته مو برم مهمونیم کوفتم شد وهنوزم خوب نشدم البته چیزخاصی نیست هرازگاهی اینطورمیشم عادت دارم :|

همین حال بد باعث عدم دوان دوان کردن وسط خیابون میشه واین میشه که غیبهام میرسه به دوتا اونم درجلسه پنجم !

یادمه یکی از دوستام گفت توشانس آوردی هنوز ازدواج نکردی :D 

به هرحال کلا از اون روزایی شد که گندزدم بهش :(وکنار آدمیکه فقط میخوام باهاش حرف بزنمم ساکت نشستم البته نه خیلی ساکت ولی اون سکوت برای من تعجب آور بود!خودشم آدم ساکتیه آخه >.>

شماهام اینجوری هستید حوصله آدما رو نداشته باشید بخواید برید توکتابخونه بشینید یا وسط پارک تنها باشید ولی فکر محو شدن اون همه آدم ترسناکه !

ولی یه منظره عالی دیدم امروز عکسشم گرفتم نمیدونم شاید عکسی رو که بدون اونآدم خاص گرفتم وگذاشتم  اینجا!

پ ن :از کارهای یکی جدا متنفرم فقط بقیه رو عذاب میده خودشم تو حماقتش گرفتاره !

پ ن 2 :چقدر کتاب جدید ^_^

پ ن 3 :خدمتکار فیلم قشنگی بود شاید کتابشم خوندم !