دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

آهنگی برای شب طوفانی ....

آهنگها موزیک صداها نواها همه شون تسخیرکننده ن !نمیدونم متوجهه تسخیرشون شدید یانه؟

امروز تسخیرشدم لابلای نواها گم شدم گریستم شاد شدم ازهیجان بالا پایین پریدم ومن عاشق این حسهام این حسها یعنی من !

گاهی یه موزیک قدیمی را که خیلی دوستداری اززبان خواننده دیگه ای میشنوی ولی حسش برات مثل اولین باری هست که جذب اون موزیک شدی !

میتونی ازدید یه موزیسین به دنیا نگاه کنی !دردهاشو ببینی شادیهاشو حس کنی افکارشو متوجهه بشی !

وکلماتش داخل ذهنت بالا پایین بپرن !

موزیک بخشی ازمنه !بخشی که بعد مدتها دوباره پیداش کردم اونم مثل گنجینه !

موزیک روح را ازجسم جدامیکنه میبره به بالا بالاها جایی که تویی وفقط تو !

این معنای موزیک عمیقه !

پ ن :هرچیزی ارزش گوش دادن نداره!همانطور که هرکتابی ارزش خوندن نداره!