دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

remeber?!

همیشه میگفتی تو وکودکی باهم شباهات زیادی دارین!میگفتی خنده هات نگاهت سرزندگیت منو یاد کودکی میندازه !همه اینها رو دارم میگم که برسم به تاب بازی!:)) همیشه توپارک ,من دنبالی تابی بودم که اندازه م باشه و توبا اکراه از سن وسال همراهیم میکردی !اما بعدش بامن میخندیدی و چشهات برق میزد!بعد از یه سال سوار تاب شدم و دلتنگ اون چشها و اون حرفهایی شدم که میگفت این برای سن تونیست ,باشه یکم دیگه سوار شو بریم و بعد میرفت میشست روی نیمکت ومنو نگاه میکرد و لذت میبرد دلم تنگ شده !دلم تنگ شده برای وقتی که تو هلم میدادی !شاید اگر همه چیز به طرز عجیبی انقدر خاص نمود نمیکرد دلتنگی ای هم وجود نداشت!وقتی از تاب سواری لذت میبردم دلم میخواست بودی و اینها رو بهم میگفتی یا خیلی محترمانه روی نیمکت ولو میشدی و منو تماشا میکردی!ولی بعدش که بیشتر تاب بازی کردم دیدم دوستم ,خورشید,خانم باد ,اون لذت خیلی آشنای کودکی بازم در برم گرفت منکر نمیشم یه چیزهایی خالیه ,منکر نمیشم دلتنگ ایام خیلی دورم .ولی بازم با نشاط همونجوری میخندیدم و شاد بودم !امروزم برام خاصه و دلتنگ تبریکی هستم که اول از همه از تومیگرفتم دلتنگ اون کادوهای خاص و برنامه هایی که برامون میچیدی هستم ,دلتنگ اینکه بگی این روزم برای تو کنار گذاشتم .بازم میگم ایکاش همه چیز انقدر خاص نبود !اونجوری دیگه دلتنگی هم نبود!وحالا حیرونم که دقیقا دلتنگ تو هستم یا خاطراتمون؟!حیرونم که  دلتنگ خود قدیمم یا تو؟!هیچی نمیدونم فقط یه چیز میدونم تو در من حل گشتی و من اون بخش وجودیمو دوست داشتم و دارم !میدونم که از جایی که وایستادم راضیم و وقتی تمامی وقایع کنارهم میزارم میبینم واقعا این اتفاقها باید میفتاد!من ,تو را دوست داشتم!ولی دیگه تویی برای من وجود نداره برام سرابی شده که نه میخوام بهش نگاه کنم نه دنبالش بگردم !

پ ن : خسته م و دور وبرم پر از آدمهای خسته :))) 

پ ن 2 : میدونم حسش میکنم امسال برام یه سال خوبیه!همین که تکلیفت باخودت معلوم باشه و بدونی کجایی و به کجا میخوای بری اتفاق خوبیه!

پ ن 3 : یه آدم عجیب دیگه!

پ ن 4 : عزیز دل من ,وجودم ,کسی که برام ازهمه مهتری دوستدارم و تولدت مبارک !کم نیار و ادامه بده!تو میتونی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد