دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

baby ...

میگن گذروندن زمان زیادی با افرادی خاص تو را شبیه آنها و آنها را شبیه تو میکند!

وقتی با یه عده زیاد وقت میگذرونی  صحبت میکنی و... طرز فکر و رفتار اونها تاثیری باقی میزاره و درواقع شبیه یه عده و متفاوت از عده دیگری میشی! الانکه چندسال میگذره و اون دونفر کنار هم میزارم میبینم چقدر شبیه هم شدن !این شبیه هم بودن اصلا بد وزشت نیست خیلی هم زیباست !و واقعا از ته دلم براشون خوشحالم و امیدوارم اون شبیه یه روزی سراغ آدمهایی که دنبالشن  بیاد!شاید خودشون متوجهه نشن ولی میبینم چقدر شبیه هم شدن!

پ ن : یه آدم بهاری ام!

دقیقا بهاری !

مودم !

نشاط و انرژیم!

 زیباییم!

پ ن 2 : آغوشت مرا سورپرایز کرد!

پ ن 3 : پیش به سوی هیجانات بسیاری که از الان میتونم حسشون کنم!

پ ن 4: قوی تر از قبل شدم !و ممنونم مهربونترینم!

نظرات 1 + ارسال نظر
mina 1396,02,05 ساعت 19:10 http://www.jahan13.ir

سلام
وبت خیلی خوبه خوششحال میشم دوباره بیام تا حمایت کنم ازت و بروز باشی راستی همان طور که باید بدونی داشتن لینک در صفحاتی با پیج رنک بالا تاثیر بسیار زیادی در رتبه و سئوی شما در گوگل خواهد شد ، وب سایت من با تمامی وب سایت ها و وبلاگ ها با هر پیج رنک و رتبه ای ، تبادل لینک میکند ،، این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و شما به راحتی و در کمترین زمان میتوانید با ما تبادل لینک داشته باشید و لینک تون رو ثبت و مشاهده کنید که با تبادل سه طرفه رتبه سایتت توی گوگل میره بالا این تبادل هم برای من خوبه هم تو امتحانشم مجانی !
این میتونه یه شانس خوب باشه!
منتظرتم...
www.jahan13.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد