دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

....

آب وهوا به شدت سرد شده امروز :((:

سرماخوردگیم تقریبا بهترشده !

کلی دارم یادمیگیرم .

دغدغه هام عوض شده .

پ ن :نمیدونم چرا خواستم الکی به روز کنم .

پ ن 2 :به شدت امروز دلتنگ دوتا عزیزم بودم !خدایا جفتشونو پیشم برگردون !

The climb

صعود "..............................................."تعریف هرکس اون نقاط خالی رو پرمیکنه !

صعود ,بالا رفتن ,رسیدن و... فک کنم کلماتی که به ذهن اکثرمون میاد !

نمیدونم بازم چرا عنوانم این شد !شاید علتش پلی شدن این ترکه !هانامونتانا (فیلم)قشنگ بود اگر دنبال یه فیلم مفرح با کلی بالا پایین پریدن هستید نگاهش کنید !اگر عادت داشته باشید سطحی نبینید نکات خوبی ازش برمیدارید.

-یه قصه هست !که میگه روزی دختری عاشق پسری میشه از نبودن باهاش ناراحته ودلتنگ میشه !جالبیش اینه از ازدواج وعشق فراریه !و ازخودش تعجب میکنه چرا انقدر دنبال وپیگیر این ازدواجه !دختریکه رو هرکس عیبی میزاره و ردشون میکنه برن !در نهایت به این دید میرسه ازدواج یه آغازه نه یه پایان !آغازی که بشدت میتونه تلخ باشه و بشدت شیرین ,پس دنبال همسفر مناسبی برای ادامه مسیرش میگرده !

ماجرا ادامه داره ....

پ ن :خداجونم شکرتت وبشدت معذرت میخوام خیلی ناسپاسی کردم !منو ببخش مثل همیشه و ازنورت دروجودم قرار بده !

پ ن 2 :دوباره امروز نور الهام زندگیمو پیدا کردم دقیقا اون ته ته وجودم قایم شده بود !

پ ن 3 :سرماخوردگی :(((

تغییر

عجب روزی بود امروز !

مریض بودم آمپول زدم :((کلی اشتباه خنده دار کردم گریستم برای کسی که ازپیشم برای مدتی رفت ومن حتی باهاش خداحافظی نکردم :(درسم که کلا مثل چسبیده بهم ^_^همیشه بچسب ^_^کلا عجب روزی بود!!!

خدایا کمکمون کن !

عزیزمو زیبا وآراسته بهم برگردون !من باور دارم زیبا میشه !

پ ن :بازم داستانمو نخوندم :|

پ ن 2 :پیش به سوی لکچرهای خارق العاده !این هدف این چند هفته اخیره بشدتم تصویب شده باید عالی باشه !

پ ن مهم :فک کنم فردا درسراسر کشورمون عضویت درکتابخانه ها رایگانه !بشتابید !کتابها منتظرن :)

style

خداجونم شکرت بخاطر همه چی فقط کمکم کن نشکنم !

پ ن :چقدر دلم گرفته !

پ ن 2 :امروز فهمیدم اون هیجان رفته کنار منم عادت ندارم به چیزیکه برای من نیست چنگ بزنم رهاش میکنم !

پ ن 3 : چقدر خوشحال کارهایی رو انجام میدم که با عشق انجامشون میدم همین بهم حس زندگی میکنه !

پ ن 4:چرا style!؟؟نمیدونم شاید چون داره پلی میشه !!!

پ ن 5 :بنجامین باتن بشدت قشنگ بود وچندجاشم اشک درآورد !

پ ن 6 :دوباره ریکاوری میکنم زمان میخوام !ولی خیلی خوشحالم قلب بعضیها رو لمس کردم و شناختمشون !

هوینجوری ....

امروز داشتم فک میکردم در آینده چه اتفاقی برای من و افرادی که دوستشون دارم میفته ؟!

یکمی نقشه هامو عوض کردم !شاید علتش شناخت بهتر این دنیا و مردمه !فقط امیدوارم شاد وهیجان زده بشم و باشم چیزیکه این روزا در من کمتر پیدا میشه !

چرا ؟!

پ ن :«من به الهامات و حس ششم باور دارم. گاهی‌اوقات ‘احساس می‌کنم’ که حق با من است. اما ‘نمی‌دانم’ که واقعاً اینطور است یا نه.» -- آلبرت انیشتین

پ ن 2 :ناهمتا دیده شد !مثل کتابش یه کار هیجان انگیز و مفرح بود دراین حد عمقی نداشت !

 پ  ن 3 :دلم میخواد بشینم وکلا کتاب بخونم متاسفانه نه وقتش موجوده و همینطور حوصله م کمتر شده !

به قول خواهر گرام علایق داره عوض میشه !شایدم خودم عوض شدم ؟!