دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

هوینجوری ....

امروز داشتم فک میکردم در آینده چه اتفاقی برای من و افرادی که دوستشون دارم میفته ؟!

یکمی نقشه هامو عوض کردم !شاید علتش شناخت بهتر این دنیا و مردمه !فقط امیدوارم شاد وهیجان زده بشم و باشم چیزیکه این روزا در من کمتر پیدا میشه !

چرا ؟!

پ ن :«من به الهامات و حس ششم باور دارم. گاهی‌اوقات ‘احساس می‌کنم’ که حق با من است. اما ‘نمی‌دانم’ که واقعاً اینطور است یا نه.» -- آلبرت انیشتین

پ ن 2 :ناهمتا دیده شد !مثل کتابش یه کار هیجان انگیز و مفرح بود دراین حد عمقی نداشت !

 پ  ن 3 :دلم میخواد بشینم وکلا کتاب بخونم متاسفانه نه وقتش موجوده و همینطور حوصله م کمتر شده !

به قول خواهر گرام علایق داره عوض میشه !شایدم خودم عوض شدم ؟!

نظرات 1 + ارسال نظر

حق با خواهرته
گاهی دست خودمون نیست حتی اگه خودمونم نخوایم ماجراهای زندگی عوضمون میکنه ;))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد