دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

نیمه شب!

نمیدونم چرا نیمه شب احتمالا چون نیمه شبه !دلم یه عالمه بارون میخواد با یه رگبارکه بزنه به شیشه پنجره مون منم صبح زود ازصداش بیداربشم پنجره بازکنم کلی ذوق کنم وبشینم کناربخاری وکتاب بخونم فک کنم دوسالی میشه اینو تجربه نکردم :((امیدوارم یه باران سیل آسیا بیادومن زیرش حسابی خیس بشم !

خب بازم ترم جدید شروع شد درادامه م بهارو داریم وکلی حس وحال تازه وجدید وکتاب وفیلم ومسافرت و...خیلی دلم مسافرت میخواد تصمیم گرفتم نام اماکنی روکه میخوام یه روز برم وببینم ولیست کنم و کم کم راهی بشم واین مکانهارو ببینم !تقریبا اوضاعم روبراه شده دیگه دلتنگ نمیشم حس بدندارم وهمه اینها یعنی کم کم داره جراحتم تسکین میابه !اما به قول دوستی این جراحتی بخشی ازتورم باخودش میکنه ومیبره !

نمیدونم تعریف شما ازموفقیت چیه ؟!اما بنظرم موفقیت لازمه تلاشه حالا اگر بخوای بایه نفردیگه به موفقیت برسی بایداون فردم بخواد والا  نا امیدت میکنه پس مجبوری بزاریش کنار!بازم دلم روشنه :|من نمیدونم چرا همیشه ته دلم یه امید به بهتربودن یافتن بهترینها یافت میشه !شایدبقیه آدمهام مثل من باشن!

خب دیگه خوابم میاد.


اولین پست 2016

تموم شد!بالاخره از بلا تکلیفی دراومدم!کسی که قدرمنو نمیدونه چرا باید بهش بچسبم؟!قلب من بخوادبزرگ بشه تا وسعت دریا بزرگ میشه!ولی چقدر روزای سختی داشتم ....

امتحاناتمم تموم شد !تا الان خوب بوده راضیم ولی  منتظر نتیجه کاملشم ...

چرا والدین اینطورن؟!میزنن همه چیزو داغون میکنن !مهمترازهمه آرامشتو باید یه فکری برای این اوضاع خودم کنم وعملیش کنم هرچندسخت باشه ...

سال جدیدم شروع شد. تبریک میگم به همگیتون :)برای همه مون بهترینها رو آرزومندم !

پ ن :بزرگ شدم !دیدم به زندگی ,ازدواج ,خانواده ,دنیا وثروت تغییرکرده !فک کنم این تغییرات برام لازم بود :)ولی بهاش  ....پشیمون نیستم اما دپرسم کمی گاها شادم هستم من عاشق تنهایی وگذروندن وقتم باخودمم ^_^{خودپسندم دیگه :D}

پ ن 2 :امیلی درنیومون شروع شد ... دلم خانم بادمیخواد:)

پ ن 3 :مشکلاتم زیاد شده قبول ولی آرامشمم دارم این مهمترین چیزیکه دارم ...

پ ن 4:مراقب خودتون وخوبیهاتون باشید .بزارید هرچقدر دنیا میخواد خردتون کنه مهم نیست خوب باشید بچگی کنید مشکلاتو ول کنید مهمتر ازهمه قدر وارزش خودتونو بدونید وخداروشکرکنید مهربونترین مهربونها ...