دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

نوع جدید!!!

یه دسته از آدمهام هستن که خیلی بارشونه کلی مقاطع تحصیلی پشت سر گذاشتن ،خیلی کتابها خوندن ، به عبارتی تحصیل کرده حساب میشن .ولی ولی....

این آدمها نه از مهربونی چیزی بارشونه ، نه ادب دارن، نه جز خودشون به فرد دیگه ای اهمیت میدن ، یهو وسط حرفهاشون یه مسائل بی ربطی میپرونن که تو از صحبت کردن باهاشون پشیمون میشی، انقدر رو نرو میرن که حد نداره، انقدر عقده ای و حسود هستن که لای حرفهاشون میتونی بوشو تماما سر بکشی، یه عده شون تو روت میخندد پشتت میشینن نقشه ها میکشنن ...این نوع بیشتر تو سریالها دیده بودم اما اخیرا باهاشون برخورد دارم! خلاصه هیچ چیز به تحصیلات نیست ، به میزان کتاب خوندن نیست.قضاوت نمیکنما نه ! اصلا برام مهم نیست این آدمها چین ؟کی ان؟ اصلا فقط دارم آنالیزشون میکنم  انواع موجود این حیوان دوپا آشنا میشم!

پ ن : یه عده م هرچی خراب کنن بازم تو قلبت یه جایی دارن و یجورایی بهشون اعتماد داری از این دست آدمها رو نگه داریم.

پ ن 2: بابا برای دخترها یه کوه هست . بابا یعنی وقتت دلت ازهمه مردا شکسته از همشون خسته ای اون هواتو داره ، بابا یعنی وقتی ناراحتی باهات شوخی میکنه تا آرام بشی ! بابا برای دخترها خیلی مهمه ! بابا یعنی دختر کوچولوی منی و من همیشه کنارتم تو شادی وغمهات. قدرشونو بدونیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد