دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

عادات تو!

گاهی بعضی آدمها عادات بدی دارن که این عاداتشون میره روی اعصابمون و اعصابمون خورد میکنه !خودمونم برای یه عده دیگه همینطوریم !حتی ممکنه بعضی عاداتمون اعصاب خودمونو خورد کنه و اذیت کننده باشه حتی برای خودمون!ولی همین عادات بد هم منحصر به فردن !مثلا یه کلمه از دهن یه فرد خاصی ممکنه اعصابت خورد کنه که اگر فرد دیگری اونو مطرح کنه اینطور نیست !وقتی آدمی که باید باشه نباشه حتی گاها دلمون برای عادات بدشونم تنگ میشه !اون کارها وحرفهایی که یه وقتی میرفت روی اعصابمون و بهممون میریخت حالا ممکنه باعث بشه بگیم یادش بخیر چقدر دلتنگشم !یا حتی اشکمونو در بیاره !البته همه آدمها شامل این پروسه نمیشن برامون یه عده خاصی اینطورن!حالا چرا اینقدر از عادات نوشتم !؟

شده فک کنیم اونی که الان اعصابمونو بهم ریخته ممکنه یه روز نباشه و دلمون برای همین اعصاب خورد کردنهاشون تنگ بشه !؟پس یه کاری کنیم حتی اگر اعصابمون خورد شد سریع خودمونو جمع وجور کنیم و برگردیم و از ثانیه هایی که دراختیار داریم لذت ببریم و با دلخوری و قهر و دعوا وجر وبحث نگذرونیمش!

پ ن : خدا جونم شکرت !بابت همه چیز!

پ ن 2 : دل تنگمم !انقدر دلتنگ زندگی کردنم که نمیخوام  به چیزی جز زندگی کردن فکر کنم!

پ ن 3 :2017 سلام !امیدوارم امسال واقعا کنار هم خوشحال وسرشار از هیجان باشیم و باهم لحظات زیبایی خلق کنیم!^.^