دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

last time ...

فکر کردم یافته بودمت !فکر کردم دوباره فردی شبیه خودم که اهمیت بده رو پیدا کرده بودم!فک کردم بازم آغوش تو را یافته م!اما گویا سرابی بیش نبود!

خسته م ,خیلی خسته تر از اینکه دوباره تلاش کنم وادامه بدم!میخوام بقیه رو بخودشون بسپرم و مسیرمو تنهایی ادامه بدم!

میخوام درآغوش مهربون ترینم بگریم وبخندم !میخوام دوباره خودمو درآغوش بکشم و بلند فریاد بزنم من فقط میخواستم بهترینها رو کنار افرادی که حس میکردم برای منن زندگی کنم!میخوام فریاد بزنم بگم خسته شدم!خسته شدم از این همه قدر نشناسی ,نقد کردن میخوام بگم خسته م!

فکر میکنم خودم برای خودم کافیم!و باید برای اهدافی که توی ذهنم بود بجنگم وادامه بدم!

فقط امیدوارم آدمهایی که برای منن به پستم بخورن و منو همینجوری که هستم بپذیرن!

امیدوارم بازم کلی حس ناب درکنار افراد دیگه تجربه کنم !ولی خسته م دیگه تلاشی نمیکنم که کسی رو پیدا کنم!مسیرمو میرم وهرکس که تواین مسیر کنارم بود میپذیرم و چندقدمی همراهیش میکنم!

متاسفانه هرچه کنیم !دوستی معنای متفاوتی بین آدمهای اینجا و اونور داره!من اینو میپذیرم و سعی نمیکنم تغییرش بدم!

پ ن : خدایا همیشه کنارم باش و آرامم کن!

پ ن 2: باهات روزهای خوبی داشتم هرچند کوتاه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد