دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

اهداف من!

تقریبا وقتی کارهات تموم میشه میای سراغ برنامه ریزی برای اهداف جدیدت و میری سروقت دفترهات و میبینی به چندتاشون رسیدی وکنارشون تیک زدی و یهو سرشار از حس شادی میشی تمام وجودت بهت افتخارمیکنه سرشار از حسهای خوب میشی ,حسهایی که در قالب کلمات نمیگنجه !امیدوارم تجربه ش کنید!

میدونی اهدافت چیاست راهت کدومه اما باید بنویسیشون و یجورایی جلوی دستت باشن و بهشون نگاه بندازی و ببینی چقدر جلو اومدی اصلا انگاری تا ننویسیشون دلت آرام وقرار نداره !

در حال نوشتن سری جدیدم !

پ ن : جدا نیاز داشتی برای خودت باشی دلیلی بی قراریهات همین بود!

پ ن 2: هیچ انسانی دوست تو نیست وهیچ انسانی دشمن تو ,هرانسان معلم توست!

وقتی میرم سروقت کتوب یوگا حضور

پ ن 3:پیش به سوی آینده زیبایم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد