دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

L.S

نمیدونم چطوریه ؟!شما ازاون دست آدمهایی هستید که با زمان همراه میشید یا اینکه سعی میکنید خودتونو باهاش همراه نشون بدید ؟!یا زمان اهمیتی نداره سعی میکنید خودتونو بزرگتر ازسنتون یا کوچکتر نشون بدید؟!

خب تقریبا میشه گفت من هیچکدومشون نیستم !من تو زمانی گیر کرده بودم برای چندین وچندسال تا اتفاق بزرگ بعدی باعث شد یهو پرت بشم تو زمان بعدی !الانم رسما اعلام میکنم دنیا آماده بزرگ شدنم !^_*

میخوام قوی وقوی تر بشم اونقدر که با افتخار بگم این مال خودمه !دسترنج خودمه خودم زحمتشو کشیدم !البته هرشروعی سخته ولی من رسما شروع میکنم !:)

پ ن :برام نظرات وژستهای احمقانه ی بعضی آدمها مهم نیست من دنیای خودمو دارم دنیایی که کافیه واردش بشم تا سرشار از انرژی بشم !

پ ن 2 :آخرین آهنگ یه رمانتیک ساده ,با داستانهای ساده ولی قشنگ ودیدنی بد نیست چندساعتی تو دنیاش غرق بشی مخصوصا اگر عشق موزیک باشی !

پ ن 3 :هر کسی به الهام نیاز داره ...

هیچ ضمانتی برای اینکه عشق آسونه نیست ؟!

پ ن 4 :I WANT ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد