دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

خستگی ...

از خستگی دارم وا میرم با لیوان چای و قهوه خودمو سرپا نگه میدارم !البته عصرها معمولا اینطورم !

خستگی رو دوستدارم !نمیدونم اونم منو دوستداره ؟!امیدوارم داشته باشه و ولم نکنه انقدر سرم شلوغ بشه هی بدوم بعد سرخودم غر بزنم دیدی دیر کردی !؟؟:))

جالبیش اینه نسبت به اوایل کمتر خسته میشم ومیخوام بگیرم بخوابم !علتش نمیدونم چیه ؟!

امروز روز جالبی بود کلی یاد گرفتم .من عاشق یادگیریم !

پ ن :پاک شد !ترسیدم چشم بخورم!

پ ن 2:چرا بعضی عزیزا متوجهه درصد عزیزبودنشون برای آدمی نمیشن ؟!این حرصم میده !

پ ن 3:این روزا غر غرو شدم :Dنکه از اول نبوده باشما یه دوره ای کنترلش کردم بازم از دستم کنترلش در رفته :(

پ ن 4 :Easy Aحتما دیده شود مخصوصا آدمهای عشق دروغ ببیننش!

پ ن5 :انریکه ^_^من دارم میام تو آهنگهات غرق بشم !آماده باش 

نظرات 1 + ارسال نظر

منم خیلی خستگی رو دوس میدارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد