دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

پرنسس مونوکو

یه انیمه قدیمی و سرشار از هیجان انقدری که این انیمه باهرلحظه ش منو شگفت زده کرده تاحالا انیمه ای نکرده بود .شاید بشه گفت یه جورایی مثل قلعه متحرک هاول یا شهر اشباح میمونه ولی خیلی فضا و دنیاش فرق داره !اگر ندیدیش حتما ببینیدش مطمئنا از دیدنش پشیمون نمیشید مگر اصلا تو دنیاتون فانتزی جایی نداشته باشه !

نمیدونم این روح جنگل و دیو وددان چقدر تو اساطیر ژاپن جا داره ولی خیلی دوستدارم بدونم !

اساطیر سرشار از شگفتیهان !

پ ن : حتی وقتی زندگی بهم ریخته باشه چقدر خوبه خودتو ریلکس نشون دی جدا ریلکس میشی !

پ ن 2 : بشدت و طاقت فرسا باید بخونم وبخونم تا وقتی مدرکمو گرفتم فقط وقتمو نگذرونده باشم .

پ ن 3 :چرا کلا من از عملکردهای خودم راضی نیستم ؟!

به قول استاد آدمها کلا ناراضین .چقدر اون درس دو واحدی با استاد طاهری درس زندگی بود و من خبر نداشتم !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد