دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

رهایی...

اردیبهشت عزیزم دوباره دیدم  و امسال چقدر از پارسال متفاوتره !امسال کلی ایده و مسئله و فکر جدیده جلو رومه برخلاف پارسال!میگن خدا زمان بندی میکنه و اتفاقات ومسائل آدمی را جوری که براش برنامه ریزی میکنه که بهترین اتفاقات تجربه کنه!در کل به زمانبندیش ایمان دارم!هرچند تاخودمون نخواهیم نمیتونیم اون اتفاق خوب برای خودمون پیش بیاریم!

نمیدونم تاحالا به پست آدم خفن کاربلد نسبتا اوکی و مهربون و... حالا هرچی از خوبیها بگم تمامی نداره افتاین یا نه؟!احتمال زیاد براتون پیش اومده باشه ولی هرچی شما حرف میزنید نه اون حرف شما رو میفهمه نه شما حرف ایشونو!هیچ کدومم مقصرنیستن انگاری راه این دوتا آدم از اول اول اصلا بهم نمیخورده ابدا !انگاری این دوتا آدم درحد دو ساعت بیشتر توانایی تحمل همدیگرو ندارن!حالا برعکسش یه عده همون که دهن باز میکنن میگی خدایا این کجا بود؟!بنوعی چشم بسته منظور همو میگیرید و کلا دنیا رو گل وبلبل میبینید نه حس میکنید مزاحم طرفید نه حس میکنید متوجهه صحبتهاتون نمیشه و... اگر از این دست آدمها تو زندگیتون کمه یا ندارین امیدوارم پیداشون کنید هرچه بیشتر بهتر!

حس بعد خوابها رو دوست دارم اغلب خوابها کاری میکنن حس کنی همه چیز زیباتره همه چیز قابل درک و حل کردنه هیچ غیرممکنه وجود نداره حالا بگذریم از یه سری از خوابهایی که برعکسن!

پ ن :چه حس خوبی دارم !نمیدونم بخاطر تو جدیده یا نه؟!

پ ن 2 :حس میکنم در چند روز اخیر چندسال بزرگتر شدم  بسکه جهان بینی وطرز فکرم تغییر کرده !

پ ن 3 : خدایا شکرت برای هر آنچه که دادی و ندادی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد