دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

دنیا وآمال وآرزوهای من

چرک نویسهایی که گاهی دلتنگی گاهی شوق وگاهی اشکهای منو همراه دارن و فک نکنم بجز خودم کسی ازشون خوشش بیاد^_*

داستان چشمها ....

احتمالا از نوع آدمها باش که دوست دارم همه چیز یه to be continued ...تهش تایپ بشه و بگه ادامه دارد ... این داستان به آخر نرسیده  ,تو هنوز بیشتر از اونچه که فکر میکنی در توانت داری و میتونی ادامه بدی ... قبلا گفتم همین ادامه دادنه اسمش زندگیه نه بردی وجود داره نه باختی مهم ادامه دادن و در اصل اینطور بگیم مهم نحوه چگونه ادامه دادنه!خلاصه دوستدارم همه چیز ادامه دار باشه ... حتی سختیها چون بنظرم لازمن!

از اینها بگذریم وبرسیم به چشمها و چشمهایی که آدمو غرق میکنن !چشمهایی که سرشار از شادی هستن سرشار از شیطنت سرشار از افکار چشمهایی که داستان دارن... یکی از علایقی که اخیرا متوجهه شدم همیشه بهش علاقه داشتم همین داستان چشمهاست!چشمهایی که برات از عشق وعلاقه ,سختی و موفقیت ,ناراحتی و شکست و درد میگن!این چشمها اگر پرده {بعبارتی نقابی که همیشه میزنیمش }بره کنار باعث میشن بوجد بیای !بگی اوهوی پشت این داستانیه ها!صداهام از این قاعده مستثی نیستن فقط کافیه قشنگ گوش بدیم!دوستدارم درون چشمها غرق بشم ...

پ ن : دوستدارم غرق چشمها بشم!شایدم چشمهای تو ...

نظرات 3 + ارسال نظر
منصوره 1395,10,03 ساعت 20:39

موجیم و وصل ما از خود بریدن است
ساحل بهانه است رفتن رسیدن است

یونو 1395,09,28 ساعت 02:27 http://yuno.blogsky.com

چشم های آدما، شگفت انگیزترین اتفاق های دنیان. یه جور فیلترن بین دنیاهای شخصی و واقعی.

تازه سلام

سلام !کلا آدمها شگفت انگیزن فقط خبر ندارن!این دنیا هم شگفت انگیزه فقط کافیه درست نگاه کنیم !

واقعا عالی بود.

مرسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد